ponedeljek, 22. november 2010

Prijemalke

Kar še nekaj časa bo preteklo, preden bom porabila ves material, ki sem ga nakupila v Italiji. Med drugim sem kupila tudi lan, potiskan s škrati. Bil je sicer zelo drag, a mi je bil tako všeč, da sem ga enostavno morala imeti. Iz lanu sedaj nastajajo prijemalke, ki jih bom podarjala za novo leto. 

Prvi dve prijemalki sta prejeli organizatorki srečanja Otoka zakladov, Iris in Nanca, ki je bil to soboto v Prečni. Naj se obema še tukaj zahvalim za enkratno organizacijo, odlično joto in sladko popotnico.

4 komentarji:

  1. Prijemalke so zelo lepe. Ena je celo moja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sem se že zahvalila in ker ponovno brskam po tvojem krasnem blogu, bom še enkrat rekla hvala, ker imam doma tako lepo oprijemalko, da je samo za "reklamo", je pre-lepa, da bi jo mazala.
    vse v blogu je čudovito!!!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši