torek, 30. november 2010

Zapestnica s trikotniki

Že kar nekaj časa sem si ogledovala trikotnike, ki so jih nekatere mojstrice perlic objavljale na Otočku in svojih blogih. Zdaj pa končno lahko predstavim svoj trikotnik tudi jaz. Pa ne samo enega. Šest jih je bilo potrebno narediti, da je nastala zapestnica. Za izdelavo sem porabila kar precej ur. Še dobro, da morajo pri juniorju sedaj doma trenirati branje in sem čas, ko sem sedela ob njem in poslušala njegovo "petje", svoje roke zaposlila z nizanjem perlic. Tudi marsikateri večer se je zaradi nje podaljšal pozno v noč.



Tudi hakeljček za zapenjanje je narejen iz perlic:


Tako pa zgleda zapeta na roki:


Med posameznimi trikotnički so Swarovski biconi 4 mm.



Naslednja stvar, ki jo "moram nujno narediti" iz perlic, je seveda ustrezen trikotnik za na verižico. 

7 komentarjev:

  1. V tej zapestnici je pa kar veliko truda in potrpežljivosti. Ampak se je splačalo, čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pacientkaaaaaa...pa sej zadnjič nisi mela niti pol narjene...zdej je pa že sestavljena! Pa kako ti poleg vsega rat?a...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Zelo si pridna in občudujem vse, ki tako spretno nizate perlice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res, samo klanjam se ti lahko...čudovita je!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, tole pa je bilo enega šivanja ... lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo koliko truda, dela, uric, napenjanja oči. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši