sobota, 29. januar 2011

Pa je komplet

Perlice so se za nekaj časa morale umakniti voščilnicam in fimu, saj za vse preprosto ni časa. Ta teden sem jih končno spet privlekla na dan. In, ker sem si obljubila, da za k zapestnici s trikotniki naredim še trikotnik za okoli vratu, sem si morala obljubo tudi izpolniti.


in še oboje skupaj:



10 komentarjev:

  1. Woow...prekrasno izgleda cijeli komplet, sve pohvale!
    Želim ti lijep i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit komplet. Samo občudujem, ker se sama kaj takega ne bi lotila :) Bi prej živčke zgubila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pacientka!...všeč, lep komplet...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen komplet. Prav občudujem vse, ki se lotite teh filigranskih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf tole pa je projekt, mi je šinilo skozi misli, ko sem zagledala izdelek. Vse pohvale, meni kaj podobnega iz perlic ne bi uspelo. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, žal vse na enkrat res ne moremo. Ampak nič zato, je pa toliko bolj zanimivo, ko malo menjamo materiale in tehnike. Lep kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako kul. Sprašujem se, kako ti uspe tako natančno in lepo narediti nekaj tako zapletenega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, punce :)
    Klavdija, jaz imam še dolgo pot do pacientke :P
    Sara, delica perlice so več ali manj po velikosti vse enake, zato sploh ni težko, ker lepo "sedejo" ena poleg druge. Pri vsem skupaj se še najbolj matrajo oči.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zapestnica je itak bombastična in sedaj imaš z ogrlico prelep komplet.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen komplet! Čestitke za potrpljenje.

    OdgovoriIzbriši