ponedeljek, 2. maj 2011

Vabili

Pomlad je tu in vsa motivacija za ustvarjanje se je nekam porazgubila. Veliko ljubše kot za delovno mizo, zdaj raje preživim v naravi - na kolesu, na vrtu, tek po Rožniku,... Zadnji teden pa sem skoraj dobesedno priklenjena ob knjigo. Ko enkrat primem v roke kakšno zanimivo knjigo, preostali svet skoraj ne obstaja več. Vendar pa sem se morala ponovno spraviti k delu, saj me je sodelavka prosila, če ji lahko pripravim vabili za obhajilo za dva posebna gosta in datum obhajila se nezadržno bliža.

Na to področje se prav nič ne spoznam, zato sem kar nekaj časa preživela na netu, da sem ugotovila, kakšni simboli, barve ipd. se v tem primeru uporabljajo. Na koncu sem si idejo sposodila pri Agnieszki, ki je res prava mojstrica čestitk in scrapbooka.


Napis sem oblikovala na računalniku in ga direktno natisnila na osnovo čestitke. Pisava, ki sem jo uporabila je Aquarelle.

14 komentarjev:

  1. Maja, res sta odlični. Zelo všeč mi je embosirana hostija, tako podobno štampiljko imam tudi sama, pa se jo ne bi spomnila takole uporabit. Zelo lepo si tudi upodobila grozdje. Super! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno, decentno i jako lijepo draga Maja!
    Pusa iz sunčane Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu, lahko rečem, da se je splačal čas, preživet na spletu. Krasno vabilo. Embosirana hostija je tudi mene očarala. Super ideja in jo bom kdaj uporabila, če smem. Le tako štampiljko še moram dobiti : Grozd iz polperlic je tudi nekaj enkratnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepi vabili. Ideja za grozd je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  5. what pretty cards - the grapes are especially beautiful xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti vabili. Embosirana hostija in grozd sta izredno lepa, prav tako tudi pisava. Vse je res super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita vabila si naredila, hostija je res krasna!
    Ja, tole Agnieszko verjetno že vsi poznamo :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za pohvale, me veseli, da sta vam vabili všeč:)
    Helena, štampiljka je od JustRite, Kaleidoscope set.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepi vabili, res. Mene pa zanima, katera knjiga, te je tako potegnila. Sem vedno za kakšen dober naslov!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepi vabili zelo. Taki nežni in dovršeni. Si se zraven tudi nekaj naučila, a ni super.

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, trenutno berem trilogijo Milenium. Ostalo mi je še približno 500 strani zadnje knjige.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasni vabili in izdelava je prfektna:).

    OdgovoriIzbriši