sobota, 27. oktober 2012

Strašljivo

Včeraj me je junior prosil, naj mu naredim eno strašno čestitko. In ker je bil zadnja dva dneva izredno priden in je pomagal vrteti Sizzixa, se spodobi, da mu željo tudi izpolnim.


Čestitko prijavljam na 67. izziv CRAFT-alnice.

Upam, da se bo junior jutri čestitke razveselil, kot sem se pred nekaj dnevi jaz razveselila njegove:



P.S. Jezna sem na svoj fotoaparat, ki vedno popači barve. Netopir in ozadje sta črne barve, vijugice pa so konkretno oranžne barve in mi je res žal, da fotka tega ne pokaže (sem slikala najmanj 10x, grrrr...).

9 komentarjev:

  1. O kolk dober netopirček. Dobro si uporabila dežnike.
    Spodnje čestitke se bi pa vsaka mama razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super netopirčke :) in kako lepo presenečenje ti je pripravil tvoj junior. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena, lepa voščilnica, všeč mi je ozadje in "učke" netopirčka, ki kar skočijo ven. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito je izpadlo tole vajino ti meni-jaz tebi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš slatko! Netko zbilja ima talent :) Kod tvoje čestitke mi se sviđa vješta uporaba nožića (tzv. Dies po engleskom) - ne znam riječ na slovenskom. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo sta se potrudila oba in izdelala dve krasni voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Oba sta zelo lepo in domiselno ustvarjala. Je kaj lepšega kot dobiti tako srčno voščilnico v dar...
    In hvala za lepe želje na mojem blogu, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno izdelana strašljiva voščilnica z netopirjem in res zanimivim ozadjem. Na sinovem compu so barve čisto prave , če ti je v tolažbo. Upam, da je bil junior zadovoljen.
    Njegova voščilnica pa je čudovita in vem, da ti ogreje srce.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici ;Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobra ideja netopirčkovih krilc z dežničkom :)

    OdgovoriIzbriši