nedelja, 27. januar 2013

Chalkboard

K tokratnem ustvarjanju me je vzpodbudil izziv, pri katerem je bilo potrebno poustvariti pisanje oz. risanje na tablo. Ker te tehnike do sedaj še nisem poizkusila, sem se odločila, da poizkusim.

Napotke, kako izdelati tak videz prav tako najdete tukaj.


Ker pa mi je bila postavitev všeč, sem naredila še eno skoraj identično čestitko:





12 komentarjev:

  1. Such lovely, elegant and romantic creations!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna ideja, krasna izvedba...Pa hvala za napotke.

    OdgovoriIzbriši
  3. So pretty - I do like the texty background you made on these cards. Lovely!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh I love that frame...must get it out soon. That's what I love about these hops. So much inspiration to get out Claire's stamp sets! I love both the boldness of the frame with the chalkboard technique and how soft and elegant it looks in the pastels with the script. A beautiful set, Maja!

    OdgovoriIzbriši
  5. These are beautiful Maja, I love how you used the image - very striking! Thank you so much for playing along with me!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole moram tudi jaz v kratkem preizkusiti, me zelo zelo mika. Lepo si naredila, obe.

    OdgovoriIzbriši
  7. How beautiful Maja, I love the label in both colours and the chalk board technique looks fabulous!

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet nekaj novega in zelo zanimivega. Luštni voščilnici...:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimivo tole... kar ne vem, katera mi je bolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe voščilnice in tale efekt table je izreden.

    OdgovoriIzbriši