ponedeljek, 30. marec 2015

Pomlad ustvarjena za ustvarjanje - drugič

Pomlad je v polnem razmahu, delo na vrtu se je pričelo, pomladne cvetlice pa tudi že na polno cvetijo. In na moji voščilnici so zacvetele Tinine vrtnice.


Vrtnicam na voščilnici delajo družbo še metuljčki,...


...meni pa je danes na vrtu poleg žvrgolečih kosov delal družbo tudi ježek.


Voščilnico prijavljam:

Najlepši par - Galerija meseca marca


CRAFT-alnica - Krila

Just us girls - #286 photo inspiration week

9 komentarjev:

  1. Very pretty card.....lots of beautiful flowers! Thanks for joining us at Just Us Girls!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepo so zacvetele vrtnice na tvoji krasni voščilnici! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, všeč mi je, kako si nanizala vrtnice in jih uporabila tudi za izdelavo ozadja. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ježi so meni tako ljubki in vsako leto nas razveseljujejo tudi na našem vrtu. Voščilnica je zelo lepa in zelo mi je všeč kako si vrtnice in metulje postavila v krog.

    OdgovoriIzbriši
  5. In še dolgo bodo cvetele... tudi meni je všeč postavitev in izgled ogrlice iz divjih vrtnic. Kjer so vrtnice morajo biti pa tudi metulji in ...čebel ni, je pa za spremembo dobrodošel tudi živ ježek. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva simetrična postavitev. Čudovito barvita je in zelo bogata. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, tvoja voščilnica je prav pomladno vesela. Tako zelo mi je všeč postavitev vrtnic v kombinaciji z modrimi metulji. Krasna!!! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful! Those flowers are absolutely gorgeous. Such a nice design with those butterflies fluttering around the top. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno pomladno voščilnico si naredila. Metulji lepo obletavajo čudovite cvetove :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v krilatem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši