ponedeljek, 28. september 2015

Nove igračke...

Tina iz Najlepšega para je pred nekaj dnevi izdala novo kolekcijo šablonic in štampiljk in seveda nisem mogla mimo tega. Že takoj isti dan, ko sem prejela nove igračke, je nastala tale voščilnica. Na njej sem uporabila snežinko, pravokotnike s šivi ter napis.


Najprej sem mislila, da bo čestitka povsem monokromatska, potem pa sem rjavo barvo nekoliko razbila z dodatki v rdeči barvi.

Voščilnico prijavljam v galerijo meseca septembra pri Najlepšem paru.

10 komentarjev:

  1. Krasno si jo razbila. Voščilnica kar zažari. Najlepšemu paru se je pa res težko upreti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se odločila z rdečo, prav lušna zimska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Smo kot otroci, ko dobijo nove igrače. Tudi meni jih jutri prinese poštar, jupiiii.
    Krasna voščilnica in prav, da si se odločila za kanček rdeče, paše in poživi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla v klubu! :-))) Res se je lepo igrati z novimi Tininimi pripomočki. Čudovito si sestavila voščilnico.Motiv je zelo lepo pobarvan Všeč so mi dodatki rdeče barve. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna voščilnica, barve in vsi dodatki so res vrhunski!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rdeča da božično-novoletnim voščilnicam vedno piko na i. Simpatična zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav si se odločila, da si dodala ščepec rdeče. Ji paše in zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubka je, rdeča pa je samo pikica na i, ki zelo lepo poživi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Voščilnica je krasna, z rdečo barvo si pa res ujela pravo vzdušje...

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj vse že pridno ustvarjate z najnovejšimi pridobitvami Najlepšega para, jaz pa čakam na četrtek, ko pride Tina v Rayher - uboga moja denarnica, hehe ... Kako lepo si pobarvala tole gospodično, všeč so mi tudi vsi dodatki! Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši