sobota, 24. oktober 2015

Oblekica za mobitel in sejem v Vicenzi

V japonski bombaž sem se zaljubila, ko sem bila pred leti prvič na sejmu v Vicenzi. Ob naslednjem obisku sejma sem si ga tudi kar precej nakupila, a potem doma razrezati ga, mi ga je bilo tako zelo škoda, da je kar obležal v predalu, skupaj z drugim blagom. In tako sem si kakšno leto nazaj obljubila, da na sejem ne grem, dokler nekaj ne naredim iz njega. Od zadnjega obiska sejma v Vicenzi je minilo že skoraj tri leta in tokrat sem si ga res želela ponovno ogledati. Ker pa sem tudi kar precej vraževerna, sem v roke vzela svoj japonski bombaž in se lotila izdelave oblekice za moj mobitel. 

Japonski slog vsebuje zelo veliko ročnih aplikacij.


Najprej sem si na blago narisala skico, nato pa se lotila šivanja aplikacij,


Ko sta bili hiški prišiti, sem ročno prišila tudi spodnji del, ki predstavlja pokrajino in je zato prišita malo valovito.


Za podlogo sem uporabila ameriški bombaž s čebelicami.


Oblekica je bila končana dva dni pred obiskom sejma v Vicenzi.



In sedaj še nekaj utrinkov s sejma, kjer je mojo pozornost najbolj pritegnil prav tisti del, kjer so imeli stojnice z blagom.













 Seveda se niso pasle samo moje oči, tudi denarnica je kar precej trpela ;)

10 komentarjev:

  1. ooo, krasna oblekica za etui, obvladaš.
    ah, ja, ta sejem je pa tudi ena sama paša za oči, vse fotke, ki jih videvam, kar vabijo tja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit etui si naredila
    Vicenza je pa bila res nekaj posebnega
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu kako lep etui, takega bi še jaz takoj imela ;) sejem pa verjamem, da je poseben in lepe slikce ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz si ponavadi obljubim, da pred naslednjim sejmom vsaj nekaj od sejemske zaloge porabim :) Letos nisem šla.. tako da imam še nekaj časa do spomladanske edicije :) Prav lep etui za mobitel si naredila.. unikatni so res posebni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izredno lepa oblekica! Hiške so mi že tako všeč, ti pa si naredila res lepo kombinacijo barv in čudovito aplikacijo. In ta japonski bombaž je res videti krasen!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj mobi ima krasno oblekico. Všeč mi je pokrajina s hiškami in bombaž je videti res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita oblekica za mobitel. Hvala za utrinke s sejma.

    OdgovoriIzbriši
  8. iiiii, kakšna krasna oblekica. Še dobro, da te je ponovni obisk sejma spodbudil :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit domek ima tvoj mobitel. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole si pa super izdelala.
    Material izgleda fenomenalen.
    Nekaj takega bi tudi jaz nabavila, da občasno naredim izlet stran od filca.

    OdgovoriIzbriši