torek, 13. oktober 2015

Roza pentlja

Že tradicionalno je oktober mesec boja proti raku na dojkah, na kar nas na skoraj vsakem koraku spominjajo roza pentlje. Tudi pri CRAFT-alnici že drugo leto zapored organizirajo izziv v znamenju dobrodelnosti in roza pentlje.

Izdelala sem dve skoraj identični voščilnici z roza pentljo.


Prva z napisom "srečno" je namenje na CRAFT-alnici, ki bo vse prispele voščilnice namenila Europadonni.


Druga pa je namenjena tašči, ki v kratkem praznuje in je tudi prebolela raka na dojkah.


Na voščilnicah sem uporabila borduro, drevo ter napis Najlepšega para, zato voščilnici prijavljam tudi v oktobersko galerijo Najlepšega para.

14 komentarjev:

  1. Lepi sta in obe za dober namen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo sta nežni in drevo je čudovit simbol za ta namen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta in obe z res čudovitim namenom.
    Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepi sta. Obe. Ta druga za taščo ima čudovit napis. Te čarobne bordure pa sploh ne upam gledati, ker me že srbijo prsti, da jo naročim. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo sta izpadli. Krasno si skombinirala in izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiv mi je negativ drevesa na rjavi podlagi. Lepo pride do izraza. Bela in roza barva dajeta voščilnicama nežnost in ženstvenost.

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja...tako zelo sta lepi.Nežni in ženstveni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo sta lepi, obe. V drevesu je toliko simbolike, da se mi zdi res pravi motiv za takšen namen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni sta in očitno je četrtkov nakup že obrodil sadove.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si jih sestavila ... všeč sta mi :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, resnično sta prelepi! Ko sem ju videla, mi je takoj postalo žal, da nisem kupila še bordur :) Na naslednji Tinini delavnici bomo morale vse imeti priponke z imeni, jaz sem bila namreč tudi na delavnici ob 15h - edina z otrokom :))) Je pa res, da precej drugače izgledam kot na fotki, ki jo imam na blogu - lani sem se ostrigla na kratko, pa namesto leč imam očala :) Škoda, da se nisva spoznali, naslednič, velja? :)
    Hvala, ker si se pridružila dobrodelnemu izzivu v CRAFT-alnici. Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti sta... ju kar ogledujem, občudujem drevo, borduro, mašnico... super je, da si uporabila eko osnovo.

    OdgovoriIzbriši
  13. krasni sta, super barvna kombinacija in postavitev.

    OdgovoriIzbriši