četrtek, 22. september 2016

September inspiration challenge

Današnjo voščilnico prijavljam na izziv Altenew - September Inspiration Challenge - Craft Room.

Pri Altenew štampiljkah mi je zelo všeč, ker so narejene v slojih in ni potrebno, da si vešč barvanja, da dobijo liki več dimenzije. Dovolj je, da imaš nekaj barvnih odtenkov iste barve. Na spodnji voščilnici sem pri posamezni barvi uporabila le dva odtenka.


Osem cvetov v izmenjajočih se barvah simbolizira vsak po eno desetletje.
 



V njihovi barvni shemi je tudi rumena barva, ki pa sem jo zamelnjala s kraft.

img_4313-1


5 komentarjev:

  1. Ja hudimana, vse ste v teh štampiljkah, samo jaz je še nisem probala...praviš, da je simpl...ti verjamem, ker tale tvoj izdelek je res krasen, pa samo dva odtenka si naredila...
    Simbolika z osmimi cvetovi mi je všeč. Res je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč kako si nanizala 8 cvetov, eno za vsako desetletje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra zamisel s cvetovi, ki govorijo o tem visokem jubileju. Tudi barve so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si odtisnila cvetove. Všeč mi je ideja za vsako desetleje en cvet. :-) Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, to je prednost njihovih štampiljk. Dobro ti gre in nanizala si krasen venček okoli številke.

    OdgovoriIzbriši