nedelja, 12. februar 2017

Metuljčki

V preteklih dveh tednih so svoj rojstni dan praznovale tri blogerke, za katere sem izdelala voščilnice, vsem trem voščilnicam pa je skupno to, da je osrednji motiv metulj.

Najprej je praznovala Kaja z bloga Kajcyika crafts:





Pri prvi voščilnici je napis embosiran na paus papir z nežno roza barvo z bleščicami. Ker se je na svetli podlagi napis zelo slabo videl, oz. ni prišel do izraza, sem ga podložila s kraft kartončkom ter dodala polperlice. 


Za njo je praznovala Andreja, ki si je svoj blog uredila na Cvetočem travniku:



Ker se mi Andreja zdi zelo močna oseba, polna energije, sem za njo izbrala močne rdečkaste barve.


In kot zadnja je ta teden slavila tudi Hali:


Svetloba ta dan res ni bila v pomoč pri slikanju, metulja sta nežno vijolične barve.
Pri vseh sem osnovo izrezala s pomočjo šablone Pravokotniki s šivi Najlepšega para, prav tako sta od Najlepšega para tudi prva dva napisa. 

Prvo voščilnico prijavljam na naslednje izzive 

- k Tini in Vladki - Ko me inspirira - Paus papir

- Najlepši par - galerijo meseca februarja 

- Simon says - Cute

Po tem turobnem tednu si prav želim, da bi tile metuljčki čim prej priklicali pomlad.

12 komentarjev:

  1. Kako nežne rojstnodnevnice si ustvarila - kot so dekleta, ki so jih prejela (čeprav se strinjam tudi glede Andrejine rdeče ;-)
    Upam, da se uresničijo tvoje želje - naj pride pomlad, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, lepe metuljčkaste voščilnice si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, kako so lepe tele metuljčice, prekrasno si jih postavila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile metuljčki so čudoviti. Na vsaki voščilnici si jih uporabila drugače in na vseh izpadejo res prelepi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti metulji so čudoviti in v vseh treh izvedbah zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav vse tri so prečudovite! :)
    Moja veselo krasi polico s čestitkami, ki sem jih dobila :D Še enkrat hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful butterflies on all the cards. Adorable cards. Thanks for joining in Simon Says Stamp Cute Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si uporabila metulje na vseh treh.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti metulji, so nekaj posebnega. Lepo si jih umestila na voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti metulji in prav vse postavitve so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite so ... vse tri... hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse tri so mi nadvse všeč...

    OdgovoriIzbriši