torek, 7. februar 2017

Prijemalka

Da bi porabila nekaj ostankov bombažnega blaga, sem naredila prijemalko.


Osrednji del je sestavljen iz štirih različnih, a barvno usklajenih vzorcev v rdeči barvi, ki ga obdaja ozadje v rjavi barvi. Prijemalka je podložena s polnilom, ki je odporen na vročino. Zaključni rob je narejen iz blaga, ki sem ga imela na voljo v največji količini. Pravzaprav mi je ostal odrezan trak, ki sem ga uporabila pri izdelavi prevleke za juniorja.

Na koncu sem se še malo poigrala s prešivanjem, ki pa tudi tokrat ni bilo v prostoročni tehniki, temveč z walkingfoot.

4 komentarji:

  1. O kako je lepa,
    človek bi začel še kuhati in peči zvečer :-)
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. No, na kak način je meni čisto španska vas, super pa zgleda tale tvoja prijemalka ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole šivanje je zame čisto preveč zakomplicirano, ampak prijemalka je pa čudovita. :-)))

    OdgovoriIzbriši