petek, 31. marec 2017

CCT - barvni izziv

Se mi zdi, da so barvni izzivi tisti, pri katerih moram največ časa tuhtati, kako se izziva lotiti.


Kot že pri prejšnji voščilnici sem v osnovo suho embosirala kvadratni okvir, v katerega sem tokrat postavila novoletni okrasek. Na vrhu okraska sem dodala nekaj zelenja, pod okvir pa še napis Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam:

- Najlepši par - galerija meseca marca

- Simon Says Challenge - Anything goes

- Christmas Card Throwdown - March colours


9 komentarjev:

  1. Embosiran okvir mi je zelo všeč in bunkica je ravno pravšnja za sredino. Lepa praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen ornament, tudi sama ga veliko uporabljam. Lepo si sestavila voščilnico.🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. A very elegant card! I love the combination of the bauble with the holly leaves. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  4. This is lovely. It's a beautiful bauble which stands out here on your simple card.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this CAS card. You used the color challenge so beautifully!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si opravila z izzivom in izdelala krasno praznično voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. To suho embosiranje okvirja je videti super. Krasna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous card. Love it. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši