ponedeljek, 13. marec 2017

CCT - marčevska skica

Kar nekaj časa sem tuhtala, kako naj se lotim skice, ki so jo objavili pri Christmas Card Throwdown. Izziva sem se lotila v kraft barvi z belim embosingom.




Pri izdelavi sem upoštevala tudi temo, ki sta jo Tina in Vladka določili pri izzivu Ko me inspirira in sicer - uporabiti je potrebno odprtino ali negativ. Iz taga sem izrezala napis Najlepšega para, zadaj zalepila bel papir, nato pa v odprtine nalepila še vse tiste male koščke, ki spadajo k posameznim črkam. Sam napis pa verjetno ne bo dolgo čakal na uporabo.

Voščilnico prijavljam:

- Ko me inspirira - Odprtina ali negativ

- Najlepši par - Galerija meseca marca

- Deep Ocean Challege - Dots or/and stripes

- Christmas Card Throwdown - March Sketch


15 komentarjev:

  1. Uau, res je lepa! Tako izbor barv kot preprostost...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kombinacija eko papirja in bele barve mi je vedno zelo lepa in prav tako tudi tvoja voščilnica :-)) Super si se držala naše skice in lepo naredila navpične črte.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauu, krasna je. Spominja me na letošnje praznične čokoladice od Gorenjke <3.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepa kombinacija kraft papirja in bele barve! Čudovita je. Lepo si sledila skici. Tale vzorček je fantastičen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo izpade, všeč mi je vzorček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja, tako zelo lepa je v svoji preprostosti in negativ izreza doda tako lepo dimenzijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bel embosing na eko karton mi je zelo lepa in topla kombinacija. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. This card is beautifully simple in white and kraft. Your work on the sentiment is very clever and very effective.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja. Belo na kraft podlagi je TOP kombinacija, moram poskusit tudi sama. Novoletna škatla čaka ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa! kontrast rjava-bela je čudovit za praznično voščilnico. lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Fino si se znašla s tem tagom in embosing zelo lepo pride na kraft papirju. Norveški vzorec pa je tako zakon za novoletne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely! Very stylish combo of Kraft and white ink and a great take on our sketch. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši