sreda, 12. julij 2017

Julijska gostja CRAFT-alnice

V veliko čast si štejem, da so me dekleta iz CRAFT-alnice povabila, da v mesecu juliju kot gostja sodelujem v njihovem ustvarjalnem timu. Za povabilo se jim na tem mestu tudi najlepše zahvaljujem.


V prvem julijskem izzivu je temo izbrala Martina in se glasi BELO - MODRA + 1, torej k beli in modri barvi je potrebno dodati še eno barvo. Kot dodatno barvo sem izbrala rdečo barvo, v katero sta obarvana srčka na copatkih.


Ozadje sem naredila v ombre tehniki, na katero sem na 3D  blazinicah postavila copatka.


Med zgornjim in spodnjim delom embosiranih pikic sem pustila nekaj praznega prostora, v katerega sem odtisnila napis Najlepšega para (voščilnico prijavljam v julijsko galerijo).


Sedaj pa vas vabim, da pokukate še k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Martini in Tanji.

10 komentarjev:

  1. iiii kako ljubka je. Vesela sem, da si gostja Craftalnice in se že veselim vseh tvojih izdelkov. Tale je res zelo prisrčen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke Maja - za gostovanje in za nežno cart voščilnico! Izbira barv je krasna - poletje, morje, čisto modro nebo in hkrati izziv, ko lahko nastane nekaj popolnoma drugačnega ;-)
    Uživaj kot gostja, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za gostovanje. Voščilnica pa je krasna. Tudi barvna kombinacija je TOP.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo ljubka čestitka za novorojenčka. Čestitke za gostovanje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubka voščilnica, krasna kombinacija z rdečo. Čestitam za gostjo Craft-alnice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke. Voščilnice je res čudovita, prav vse mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej čestitke za gostjo ustvarjalnega tima.
    Kako ljubka voščilnica s temi copatki. Sva pa imeli podobno idejo z ombre efektom ;) In rdeča srčka sta pravi pikici na i.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi me smo vesele, da si se nam pridružila. Tvoja modro bela in čisto malo rdeča voščilnica je cart da je kaj.
    Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna in zelo ljubka je tvoja voščilnica ob rojstvu :-)) Krasno si jo sestavila, rdeči srčki pa so pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  10. Maja, izjemno lepa mi je. Tako zelo lepo si osenčila ozadje, da mi kar oči počivajo...

    OdgovoriIzbriši