četrtek, 6. julij 2017

Juniorjevih 14 let

Včeraj je junior praznoval svojih 14 let. Kam so šla vsa ta leta, ki so tako hitro minila - pojma nimam. Še ne dolgo tega je bol majhna štručka, zdaj pa mu manjka samo še 1 cm, pa me bo prerasel in potem bom jaz "ta mala" pri hiši.

Za njega sem pripravila voščilnico, ki je pisana na kožo njemu in tudi meni. Ker se zadnje čase posveča fotografiranju, sem poletno sceno - svetilnik in galebe - ujela na fotografijo.


V tej poletni vročini bi prav pasalo biti nekje na samotnem otočku, obdanem s kristalno čistim morjem ter v senci srkati hladno pijačo.



Voščilnico prijavljam:


-  Najlepši par - galerija meseca julija (pravokotniki in kvadrati s šivi, Na nebu)

- Simon says - Summer sunshine

- Craft Heaven Shop - Summertime


13 komentarjev:

  1. Lepo si jo ujela v objektiv. Vse najboljše sinu in mami želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi poletni motiv v objektivu. Všeč mi je, ker je malo postrani :) Vse najboljše sinu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej...vse najboljše obema!!! Krasno voščilnico si mu naredila...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je - srčna, kot jo lahko naredi le ljubeče srce! vse najslajše juniorju in tudi mamici čestitke :-)
    Lepo poletje in naj vama svetilnik vedno kaže pravo skupno pot, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše mlademu možu in tudi njegovi mamici, ki mu je naredila čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Otroci res kar prehitro rastejo, pa nič ne de, že mora biti tako :) Voščilnica je čudovita in zelo poletno sveža.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestike juniorju in mamici!
    Čudovito voščilnico si mu naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je postavitev in pogled kot fotografija. Krasno izpade. Res cudovita voščilnica. Vse najboljše juniorju. Seveda pa tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si vse ujela na fotografijo in jo postavila na voščilnico.
    Juniorju želim vse najboljše.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz sem podobno "fotografirala" ta vikend. :) Čudovita je in super si ujela morsko sceno na fotografijo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše mu želim in zelo lepo voščilnico si mu naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse najnaj obema. Krasno voščilnico si mu naredila.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lep svetilnik. Krasna je. Srečno :)

    OdgovoriIzbriši