sobota, 10. marec 2018

Poročni čeveljci

Mesec je naokoli in red bi bil, da spet obrišem prah s svojega bloga. Ta teden sem poleg šivanja v roke vzela tudi papir in nastala je spodnja poročna voščilnica.


Osnovo sem okrasila s čipkastimi vogali Najlepšega para, nanjo pa sem pritrdila odstisa njenih in njegovih poročnih čeveljcev.



Voščilnico prijavljam:

- CRAFT-alnica - Eko-kraft papir

- Najlepši par - galerija meseca marca

12 komentarjev:

  1. Posebna, neobičajna in malo drugačna je tvoja poročna voščilnica, vendar zelo zanimiva in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako domiselna poročna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, Maja...kako zelo je lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, kot bi sporočala: naj vama bo z rožicami postlano! Zelo mi je všeč

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa in se strinjam z Zvonko, malce manj običajna a prav zaradi tega toliko bolj zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  6. krasna poročna čestitka. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

    OdgovoriIzbriši
  7. OOo zelo lepo si obrisala prah ;) Čudovita poročna voščilnica je nastala in ti poročni čeveljci so tudi meni padli v oči. Krasno se ujemajo s čipko. Še posebej nevestini čeveljci so mi strašno všeč, so videti kot bi bili embossirani.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zanimiva poročna voščilnica in kraft ozadje ji prav paše :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita. Všeč sta mi odtisa čevljev.

    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna ideja. Mi je všeč minimalizem, dodatkov je ravno prav, da čevlji kot osrednji motiv še vedno stojijo v ospredju. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši